torsdag den 25. oktober 2012

Pimp your vitamins DIY

Jaja. Kald det bare ren og skær tidsspilde at pimpe sine vitaminer...men ikke desto mindre glæder jeg mig til at servere robotvitaminer for ungerne i morgen tidlig.
For i guder hvor er sådan nogle vitaminglas grimme...hvorfor er det lige glassene altid er BRUNE??
Nå anyway.
Pimp it honey.
Så det var det, jeg gjorde.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Og bare lige for en ordens skyld, så set glasset udenfor små børnefingres rækkevidde, så vitaminerne ikke forveksles med slik.
 
 
 
 
 

5 kommentarer:

  1. Det var da en fuldstændig fantastisk idé....!

    SvarSlet
  2. Jeg ønske det var mig der skulle have robot vitaminer!

    SvarSlet
  3. Jeg går ind for at vi gør, det der gør os glad :)

    SvarSlet
  4. Jeg vil gerne ha' vitaminer hjemme hos dig:0))

    SvarSlet
  5. Ha ha ha, dejligt at opdage, at man ikke er den eneste, der ikke gider kigge på de kedlige vitaminpilleglas hele efterår og vinter. Når de nu er nød til, at have en central placering, så er det godt med lidt pimp :-) Lidt guf for øjet, er vitaminer i sig selv - tror jeg på...

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...